Λέγομαι Μαρία Λιάπη και υπηρετώ στο 4o Νηπιαγωγείο Βασιλικού Χαλκίδας

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Χαρταετοί 2016

Οι φετινοί μας χαρταετοί έχουν δυο όψεις. Τους φτιάξαμε πολύχρωμους όπως μας αρέσει και τους πήραμε σπίτι να παίξουμε.
Πως μπορώ να φτιάξω το Χ του χαρταετού με το σώμα μου και τα μέλη του.

                                                                     Η μια όψη

και η άλλη
( την ιδέα γι αυτή την όψη είδα στο blog Προσχολική παρεούλα)


Είδαμε χαρταετούς σε διάφορα σχέδια




επιλέξαμε ένα , το σχεδιάσαμε και το κόψαμε



πήραμε αυτά τα παστέλ(αλλά εμένα μου θυμίζουν κιμωλίες στην υφή)


κολλήσαμε χαρτοταινίες ακανόνιστα και αρχίσαμε να ζωγραφίζουμε



γυρίσαμε από την άλλη και βάψαμε με τέμπερα
άλλοι ουρανό και χορτάρι


και άλλοι ουρανό και θάλασσα


ζωγραφίσαμε και κόψαμε ότι μπορεί να υπάρχει σε κάθε περίπτωση



και το κολλήσαμε 



βγάλαμε τις χαρτοταινίες και κολλήσαμε ουρά
Η μια όψη 



και η άλλη










Φτιάχνω το Χ του χαρταετού
με τα δάχτυλά μου


με το σώμα μου


με τα σώματά μας στο έδαφος


με τους βραχίονες


με τις παλάμες



με τα πόδια στον αέρα



με τα πόδια στο έδαφος





Ενθουσιάστηκαν με αυτή την δραστηριότητα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου